Marree Opticien promoot binnenstad van Assen

Assen - In twee weken tijd is het Marree Opticien gelukt om samen met klanten en diverse bedrijven in de Asser binnenstad twee korte promotievideo’s te maken.

Het succes komt door de enorme flexibiliteit, enthousiasme, tijd en energie die iedereen erin heeft gestoken. Deze samenwerking laat de betrokkenheid zien voor het centrum. Martin Pickhard van Marree Opticien: ‘In de afgelopen jaren hebben mijn vrouw en ik geleerd om ons te focussen op datgene wat wel binnen onze mogelijkheden ligt. Voor social media heb je op zijn minst een smartphone met een goede camera nodig en creativiteit. Het is verder een kwestie van gewoon vragen, uitproberen en doen. Wij zijn enorm dankbaar voor alle medewerking, die wij van iedereen gekregen hebben.’

Tevreden klant

Patrick Veldkamp van Boerema Lederwaren: ‘Wij zijn al 62 jaar buren. Dan doe je dit voor elkaar. Tijdens de opname kwam ik erachter dat ik Karin nog van vroeger ken.’ Karin van der Es: ‘Wat toch super dat Marree Opticien haar klanten betrekt in de filmpjes van het nieuwe event op social media, nadat mijn jongens al model hadden gestaan kan moeders natuurlijk niet achterblijven. Jarenlang al met het hele gezin een tevreden klant.’

Beide video’s zijn gemaakt in samenwerking met klanten, het team van Marree Opticien en de volgende bedrijven: Theater/Bioscoop De Nieuwe Kolk, Barderobe, Via Terra, Boerema Lederwaren, Ici Paris XL, Van mooi tot maf, Coffee & Tasty, Rapunsel, Bella Italia en Juwelier Verhaagen. De video’s zijn te bekijken op www.facebook.com/marreeopticien

Van zaterdag 29 april tot en met zaterdag 6 mei zijn twee complete (zonne)brillencollecties van de merken Garrett Leight en lafont Paris beschikbaar bij Marree Opticien aan de Gedempte Singel.