Ziengs Schoenen komt met eigen bezorgservice

Assen - Ziengs Schoenen, met de hoofdvestiging in Assen, komt in coronatijd met een eigen service voor haar klanten: De Ziengs bezorgservice.

Door de coronamaatregelen zijn de winkels dicht. En dat in een tijd, zo laat de schoenengigant met 81 winkels en ruim 900 werknemers weten, waarin winkels normaal gesproken de drukste tijd van het jaar beleven.

‘De websites beleven overuren en de pakketdiensten rijden af en aan. Daarom komen wij met de Ziengs bezorgservice. Dat is geen reguliere bezorgservice. Onze medewerkers in de winkel geven passend stijl – en aankoopadvies en brengen vervolgens zelf de gekozen schoenen en onderhoudsproducten aan huis. Contactloos en veilig.

Hoe werkt dat?

Stap 1: Jouw lokale Ziens-winkel bellen, waar je passend stijl- en aankoopadvies krijgt

Stap 2; Het product wordt gratis thuisbezorgd, schoenenspecialisten van Ziengs komen de schoenen persoonlijk en contactloos bij je thuisbrengen.

Stap 3: Geslaagde aankoop? Prima! Niet helemaal tevreden? Stuur de schoenen gratis retour via het bijgevoegde retourformulier.

Deze service is geheel vrijblijvend en gratis.

Ziengs laat tot slot weten met deze nieuwe service te laten zien dat er nog optimisme heerst in de retail en dat moeilijke tijden ook leiden tot creativiteit en ondernemerschap. ‘We moeten er met al onze medewerkers het beste van maken. En onze klanten varen daar wel bij. Zij behouden hun persoonlijke service en advies en krijgen lekker snel hun bestelde schoenen in huis.’

Deze service wordt geboden op alle dagen, behalve op de zondag.