DISH, onmisbare reserveringstool voor horeca en gasten

Assen - Op 1 juni opende de Nederlandse horeca zijn deuren. Met een aantal beperkingen, zoals de noodzaak om klanten te laten reserveren.

Makro helpt horecagelegenheden daarbij en biedt het Award-winnende platform DISH aan, met onder meer een op dit moment onmisbare reserveringstool. Gratis voor ondernemers en voor hun gasten.  Honderden cafés, terrassen en restaurants werken er al mee.

Reserveren voor een horecabezoek wordt de nieuwe standaard, zegt accountmanager Tim Tigelaar van Makro regio Leeuwarden en Groningen. ‘Dit reserveringssysteem is gratis en blijft ook in de toekomst gratis. Ondernemers die ik geholpen heb met DISH waarderen deze unieke service enorm.’

‘DISH is’, gaat Tigelaar verder, ‘hét online platform voor en door de horeca. Gebruikers krijgen toegang tot verschillende online diensten, waaronder de reserveringstool. Een abonnement is gratis en beschikbaar voor alle horecaondernemers – ook voor niet-klanten van Makro.’